התקשרו אלינו: 072-2500-100

אחוזה תמורת 2.9 מיליון דולר בקוסטה ריקה

על ידי ב Home עם 0 Comments

  Casa de Suenos Escondidos חדש בשיווק בקוסטה ריקה
שכונה האקסקלוסיבית של פארו אסקונדידו באתר הנופש והמרינה
אחוזה מדהימה בת 7 חדרי שינה ו-7 חדרים שנקראים המתאים – שפירושה "בית החלומות הנסתרים" באנגלית.

המגרש בשטח של 8,180 רגל מרובע, השוכן בצוקים לאורך חוף האוקיינוס ​​השקט, משקיף על נופים מדהימים של האוקיינוס ​​והאי הראדורה, תוך שהוא מציע שירותים יוקרתיים ופרטיות. תקרות מקומרות ברחבי הבית מעניקות לו נכס מרחיבה, בשילוב עם חלונות ענקיים ודלתות הזזה בסגנון זכוכית או אקורדיון בכל חלל כדי לאפשר לדיירים לפתוח את הבית לסביבה החיצונית המלכותית.

מאפיינים נוספים של הבית המבטיחים את עצם הקסומה עצי דקל בוגרים פנימיים ואוסף של צמחים מקורה, רצפת אבן טבעית המזכירה את ספרד הישנה, ​​מעקות ברזל יצוק, דלתות עץ, כי צבועים בהתאמה אישית, ספסלי גומחה מובנים. , ואריחי קוסטה ריקה

בהירים.
יוקרה בקוסטה ריקה: Casa de Suenos Escondidos זמין 2.29 מיליון דולר

 

 

עם מטבח מרווח ובחירה של פינות אוכל – כולל שולחן אוכל מקורה עם מקומות ישיבה ל-8, שני ברים לארוחת בוקר, ושפע של חללי אירוח חיצוניים – הבית הזה מיועד למארח האדיב. המטבח כולל גם אריחים מקוריים מצוירים ביד ותריסי עץ כדי לפתוח את החלל לנופ האוקיינוסשמסביב.

חלל הג'קוזי בקומה והבריכה והמזרקות בקומת הקרקע מיומנת לפתח גם לאוקיינוס, ולמזג בצורה חלקה את הבית עם הפלא הטבעי של נופי הצוק של האוקיינוס ​​השקט.

כל חדר שינה כולל חדר רחצה מעוצב בפאר עם אריחים יפים וצבעוניים ודלתות הזזה אל נוף האוקיינוס. הבית כולל גם ספרייה באוויר הפתוח וסלון המזכירים את הארכיטקטורה המסורתית של האזור, חללי בידור, אוכל וטלוויזיה, מגורי שומר עם מקום לשני אנשים, ושטח שופע מטופח בתולי עם קקטוסים מבוססים, עצי מנגו , סחלבים וגפנים פורחות. התושבים ירגישו באמת שהם חיים בבילוי עם כל הנוחות של מתקני יוקרה מודרניים.

שכונת פארו אסקונדידו היא קהילה מגודרת של נכסי יוקרה יוקרתיים לאורך הצוקים ועם נוף של מפרץ ניקיה. בתוך אתר הנופש והמרינה Los Suenos, לתושבים יש גישה למסעדות ברמה הגבוהה ביותר, קניות, גולף ודיג ספורטיבי, כמו גם מועדון חוף אקסקלוסיבי עם מגרשי טניס
Casa de Suenos Escondido במרחק הליכה מ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צוות המשרד שמח ונהלים לרשותכם בכל עת ולספר לכם על בתי היקרה שלנו בארץ ובעולם
*4956 מחלקת בתי יוקרה

 

 

 

 בתי יוקרה | וילות למכירה | פנטהאוז למכירה | וילות יוקרה | וילות עם בריכה | פרויקט יוקרה חדש

שתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן